Vill du returnera din beställning?
Vi erbjuder våra kunder både i Sverige och inom EU fri retur. Kunder som handlar hos oss från Sverige får sin gratis retursedel direkt i paketet och kan använda den direkt för att returnera paketet till oss.
Handlar du hos oss från utlandet? Då skickar vi inte en retursedel med paketet per automatik, utan att du behöver att kontakta oss för att beställa din retursedel.
Om din vara inte passar eller är du inte nöjd med varan och vill returnera det, så får du gärna kontakta oss snarast på formuläret HÄR eller genom att skicka en e-post till customerservice@rotero.se
OBS! Ange alltid ditt ordernummer, så blir det enklast för oss att identifiera din beställning.
Inom 24 timmar kommer du att få svar på din e-post med en retursedel som bilaga.
Sedan bör du
- Packa din vara ordentligt.
- Ta bort den gamla fraktsedeln.
- Skriva ut retursedeln du fick via e-post.
- Tejpa retursedeln på paketet.
- Lämna ditt paket hos ditt närmaste PostNord eller DHL-ombud (beroende på vad som står på retursedeln).
-När vi mottar din retur, kommer vi att genomföra din återbetalning inom 5 arbetsdagar.
Har du mer frågor eller funderingar?
-Tveka inte att kontakta oss. Vi svarar gärna på dina frågor.
Tack att du handlar hos oss & Välkommen åter!
ROTERO TEAM